Lakásvásárlás utáni asszisztencia

Az ingatlanvásárlás után is állunk ügyfeleink rendelkezésére, mert ingatlankezeléssel és adminisztratív teendőkkel is foglalkozunk.

Alábbi szolgáltatásaink tartoznak ide:

- A kiadhatóság felmérése;

- Bérbeadás, bérlőkezelés, bérleti díj begyűjtés;
- Az ingatlan kezelése;
- Az ingatlan karbantartása;
- A közmű szolgáltatókkal való kapcsolattartás, oly módon, hogy a kezelt ingatlan levelezési címét irodánk címére módosítjuk, így a közművek felé való számla kiegyenlítéseket is cégünk végzi;.
- Kapcsolattartás a közös képviselettel;
- Közgyűléseken való részvétel;

- Külföldi ügyfelek esetén a lakcím változás bejelentésében segítségnyújtás, lakcímkártya igénylés, asszisztencia a megfelelő intézményeknél.